Faceți căutări pe acest blog

Margareta Paslaru Viata, vocatie, viziune

Fotografia mea
Viata artistica daruita publicului continua prin creatii proprii, muzica populara, emisiuni radiofonice, cartea 'Eu si Timpul', sustinerea tinerilor, actiuni in folosul societatii. Sarbatorirea de la Uniunea Compozitorilor cat si aniversarea celor 50 de ani de la inregistrarea primului meu disc, m-au emotionat profund. Aprecierea colaboratorilor manifestata prin "Trofeul Electrecord" prezenta admiratorilor veniti din colturile tarii cu brate de flori, au incoronat soclul pe care am cantat in stil 'paslaresc'. Peste 700 de inregistrari, printre care ale celor 65 de compozitori care mi-au incredintat creatiile lor, scriind special pentru mine, altele, din repertoriul international - filme, compozitii muzica si text, sau inspirate de versurile poetilor, au adus bucurie milioanelor de ascultatori si continua sa atraga alte generatii pe You Tube, Twitter, LinkedIn, Facebook, G+. In 2016 am fost onorata cu placheta "Artist plurivalent" UARF, Premiul de Excelenta pentru intreaga cariera. Motto: In tinerete ne straduim sa ne facem un nume, la maturitate trebuie sa folosim 'numele' spre binele altora. Margareta Paslaru

duminică, 22 octombrie 2017

Margareta Paslaru, calendar 2012: sesiune de autografe cu propria carte "Eu si Timpul" si la Libraria Carturesti

duminică, 22 octombrie 2017

Margareta Paslaru, calendar 2012: sesiune de autografe cu propria carte "Eu si Timpul" si la Libraria Carturesti

 
Pe 7 mai 2012, la Palatul Sutu- Muzeul Municipiului Bucuresti a avut loc lansarea volumului "Eu si Timpul" semnat Margareta Paslaru. Libraria Carturesti - Verona  a invitat-o pe Margareta Paslaru pentru o sesiune de autografe pe propria carte aparuta la Editura Curtea Veche. Evenimentul a avut loc pe 22 oct. 2012.
Jurnalista Ruxandra Sararu a vorbit despre carte si despre autoarea Margareta Paslaru.
 "(...) Doamne, ce privilegiu! Este Margareta Paslaru pentru care timpul s-a oprit in loc. Orologiul magic al timpului nu vrea sa bata. Daca pentru noi, muritorii de rand timpul n-are rabdare si trece ca tavalugul printre noi si peste noi, de cele mai multe ori, iata institutia Margareta Paslaru a incremenit intr-o poza de statuie antica, in care ne-a facut mai bine de 50 de ani noua, romanilor, si nu numai lor, si pe multe alte meridiane ale lumii, viata mai traibila, mai posibila, ne-a facut sa visam, ne-a facut sa ne identificam cu ochii aceia frumosi o izbanda de fiecare data precum farul din Alexandria. Si nu intamplator spun “precum farul din Alexanria” pentru ca in spatele Margaretei Paslaru se afla o biblioteca, o pinacoteca, un muzeu. (...)"

Inainte de sesiunea de autografe, Margareta Paslaru acompaniata de chitaristul Calin Grigoriu a interpretat doua compozitii proprii: „Eu si timpul” (versuri Virgil Carianopol) si „Libertatea nu se invata”.
 

Niciun comentariu:

toate postarile

Arhivă blog